Saturday, August 1, 2009

Sabtu yg serba x menjadi

Dah le, weekend yg terhad seblum berpuasa..kalo di kire2 ada 3 kali ari Sabtu je termasuk Sabtu ni..start puasa sure le nak rehat. Tp punya le frust ari ni...semangat berkobar nak ke Rawang selain nak pilih kontraktor utk reno. umah ari ni dan gi kenduri aqiqah umah Pejal x menjadi gara2 perarakan entah apa2 kat KL. Jem giler..mmg le silap beso gi lalu jln KL utuk ke Rawang..tp x sangka pulak le blh jln ditutup kena masuk bandar KL..pusing2 smpai keta kamipun dilanggar teksi..last2 dgn tension semua..kami balik je. Sakit hati pd yg wat phimpunan la..betul2 menyusahkan org lain...

X dpt ke jln kuching, dan kena masuk lencongan ke Dataran Merdeka..tgk FRU berbaris...masuk jln KL abis jem teruk...


Sudahnya sampai umah kami zzzzz..jeee...Cis rugi aku minggu ni. Esok ahad mmg x pegi nya, psl hubby mmg x suka pegi jauh2 dan senin nak keja..x berehat katanya. Jd paham jelahkan..dgn program yg terpaksa cancel tu tentu le u all rasa camna marahnya aku pd penyebab kejadian itu...bukan aku pro sapa2...nak politik ke..ikut dorang la..tp jgn le smpai menyusahkan org lain...kan org semua marah...
Kenduri member (Pejal) pun x dpt pegi...member baik aku pun (Maria) x dpt jumpa....aku marah tau...dan umah aku pun aku x dpt jenguk tau...gerammmmm...dah kena tgu Sab2 depan pulak...

2 comments:

KEOWN said...

aku dah tahu ada jem KL.. tue yang aku ke pesta floral Putrajaya... bolehlah beli benih anak pokok..

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

aku pun tau tp x sangka teruk cm2 skali
wah byk beli anak pokok ke