Saturday, August 22, 2009

Renovation

Biasa jalan2 tgk umah ari Sabtukan...tp Sabtu kali ni x dpt pergi...sebabnya...kereta masuk workshop. Ari tu ada prob. susah nak start keta bateri br je tukar..bila check ada masalah cip. So ari ni gi la tukar cip kat bateri..terus ada wayer terbakar...janji sebelum 12pm siap...
perasaan menunggu nak tgk umah Rawang jgn ckp le..stress hahahaa...tp dr sejam ke sejam last2 siapnya pukul 4pm..nak pegi camna..dah le 1st puasa...sure org keja dah balik kalo aku sampai. Tambah lg adik aku nak dtg berbuka di sini...so abg aku setuju le pegi ari esok, nak menyedapkan ati aku tu sbenarnya..

So hari Ahad kami ke PH. Inilah hasil keja selama seminggu..

plaster ceiling kat living n dining

tambah kabel astro-living ngan family hall

tambah cable aircond, lampu tidur ngan kipas bilik anak2

dapur suis hood, plug dgn conice..

brg2 lampu,kitchen cabinet semua pasang lepas grill siap dipasang..maybe next week

6 comments:

KEOWN said...

ye ye// lawa tue...

SELERA MALAYA said...

kos ko renovate umah abis brapa n?

KEOWN said...

lepas nie makan nasik bukan pandang pinggan.. tapi pandang atas lah jawapnya

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

aku reno basic je as...
budget x lebih dr budget keown, alil ngan bo masuk umah...

hehehe..keown ko dtg umah aku pun pandang atas je psl area bawah umah aku clear..ni budget atas je..huhuuuu

KEOWN said...

hahahaha.. aku budget pun rendah.. dah larik budget aku... sama-samalah akita dengan budget rendah... melainkan keluar duit simpanan

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

keown,
ko tgk priority dan basic dulu...kalo x perlu simpan je saving ko tu..dah nak ujung thn gak ni...nnt dpt dividen ko gunakan utk budget kedua...umah ni kalo wat skali gus mmg byk pakai duit..tp nnt lain2 thn x berubah/bertambah cam jemu lakkan...

renung renungkan