Monday, August 17, 2009

Membeli..

bercerita psl umah lg...
(maap le kengkawan..kalo boring..tp kire % excited aku masuk umah dah naik skt bila mula beli brg2...so baca je lah yek)


Mengenangkan masa yg terhad ni..so br le mencurik masa utk tgk2 brg umah. Mmg le elok survey awal tp mungkin dulu x tau bila umah siap so tu yg x mencari...bila dah masa cam ni ngan nak puasa dan raya (sibuk ke raya pulak) so terpaksa la tgk2 kedai mana yg rasa ok dan terus beli...
Hari ni mmg dah plan lepas balik keja nak cari alatan bilik mandi dan sinki area jln chan sow lin. Nak jd cerita betul2 5.30 ujan mderu ngan petir2 lg...emm rasa mmg x de peluang la nak ke sana coz sure le jln jem teruk. Mmg betul sangkaan lepas ambik anak2 aku di tadika aku menghala ke KL utk ambik cik abg...br smpai s/wangsa dah jem giler coz traffic light rosak...pusing2 last2 masuk gak AKLEH konon lega le tp bila nak kluar AKLEH aku stuck kat situ dekat sejam la..huhhhh...penat2...
last smpai opis abg kol 7pm..so relex dulu solat dan cad. mmg nak balik jerr.. jln cam ok menghala Cheras...abg aku sj nak tgk kedai tu...alhamdulillah bukak lg..so gi le tgk2 brg. Ok gak brg2 dia..dan beli le terus set bathroom ngan sinki n tab...so siap lg satu perkara lg...
:-) hilang penat bila shopping kan heheehe

Next plan..cari langsir ngan cat.Tmpat masih lg samar..nilai 3 ok x..tp bila nak pegi...time puasa ni sure ramai org..emm kengkawan pls suggest tempat...

No comments: