Friday, April 3, 2009

Terkenang...

pagi td on de way ke opis, dgr kat hot fm topik pendengar menyatakan ucapan pd PM lama-Pak Lah dan PM baru-Datuk Seri Najib. Sbnrnya aku pun bukan ambik pot sgt politik ni...janji rakyat hidup terjamin dan aman.
Cuma Topik PM ni membuatkan aku terkenang secebis memori manis tentu x dpt dilupa...rezeki dinobat pelajar terbaik 2001 dari UTM utk anugerah Tun Hussien Onn teriyang2 dipikiran time tu. Dan tersenyum sendiri...Sbbnya anugerah dsampaikan oleh PahLah selaku Naib Presiden (Sepatutnya oleh PM ketika itu, Tun Mahadhir-tp gi oversea).Xkisah siapa yg bg..cuma perasaan gembira kerana terpilih mewakili UTM menerima perhormatan bersama wakil2 dr U lain. Terima kasih UTM...Penghormatan yang x dpt dilupa

6 comments:

SELERA MALAYA said...

masa tu ko memang la masih memegang gelaran 'artis' kat kelas kita :D. tu ko jangan lupa plak :D

KEOWN said...

glamer gitu.. hehehhehe

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

wakakaka...apa lak artis..aku insan biasa yg low profile lg tau..hehehe..
(okla kan aku dpt anugerah ngan PM, boe dpt ngan Sultan Jhr lg...sejuk ati En. Md Nor anak ptatinum dia dinner ngan sultan)

ni citer lepas abis studyla...tp aku rasa itu pencapaianku terbaik kot coz skrg penyakit M.A.L.A.S. wat aku btenang menjalani karier.ramai soh aku smbung study pun aku dah malas...lom terbuka lg kot.

SELERA MALAYA said...

Big Jarn anak platinum, tapi ko anak emas dia apa ;)

KEOWN said...

dua2 dua sama aje.. anak platinium dan anak emas... hehehe kita nie anak tiri aje.. hahahhaha

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

hahaa..korang anak tiri psl perasaan sendiri..korang x wat tesis under en. md nor.kalo buat aku rasa jd anak double emas...kalah aku ngan bijan...
hehehe tpkan emas mahal skrg..leh lawan platinum tak.wakakakaaa...gold medal aku blh jual apa emas 24k