Friday, April 3, 2009

rumah oo rumah


Sj je ni...Rumah oo Rumah..
Maybe boring dah menunggu kot
Maybe...dah x sabo dah kot
Maybe dah x de benda nak pk kot

Adui kunci bila nak dpt ni (patut Feb ari tu)..umah dah lama siap (siap raya bln 10 lepas lg)....SYABAS awat la x prove2 lg ...sian la kat kami2 yg berangan lebih ni....Major misi thn 2009 semua berkaitan ngan umah....adui jgn la wat ternanti2...
nangis karang....huhuhuuuu

Minggu depan ada Home fair haruskah cuci2 mata lg...Dah le 21/3 ari tu pameran home deco cad. cuci2 mata je..last2 terangkut hood ngan hub skali hehehehe...

Sabar2..minggu ni cad. nak gi tgk umah la..nampak bumbung pun jd la kalo x dpt masuk lg pun..(heheheehe cam member aku sorang tu tiap2 ari tgk bumbung umah baru dia)...'demam' kot kita ni...
x kire la umah biasa jekan..janji umah sendiri ngan usaha sendiri (lagi2 ada cerita disbaliknya)...bersyukur sgt dgn rezeki oleh Nya..

Ya Allah,

sekiranya rezeki kami berada di langit,

maka turunkanlah ia;

jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia,

dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah.

Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh,

dekatkanlah ia;

jika ia sedikit, banyakkanlah ia;

dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami,

mudahkanlah ia,

serta pindahkanlah rezeki tersebut kepada kami

dengan kemuliaan, kepemurahan dan kebaikanMu,

dengan rahmatMu,

wahai Yang Maha Pengasihi

diantara yang pengasih.



12 comments:

KEOWN said...

kakakkakak.. macam terkena kat aku aje....

aku sehari 2 kali tengok bumbung.. sebab memang otw dari umah sewa aku ke tempat keje kekekke

aku rasa dalam bulan nie atau bulan 5 dapatlah kunci tue.. syabas memang last sekali dapat kelulusan...

KEOWN said...

luas ruang tamu tue..

mesti dah mengigau2 kan..

SELERA MALAYA said...

karang kalau buat 'house warming, jgn ler lupa jemput yer ;)

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

hehehe...keown 'kwn aku tu' yg aku tulis refer kat ko la...hehehe
biasala..bila menunggu ni cam penantian satu penyiksaan...berangan tu,nak wat ini (kira nak wat semua sblum masuk umah)...last2 bila dah masuk mana2 yg berangan tp x direasasi lg akan di KIV smpai kad. tu x wat2 hehehe....ni kes pengalaman umah pertama aku skrg ni la...

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

insyaallah ...kalo buat mmg akanku panggil member2...korang la nak dtg ke umah aku dr selatan ke utara ni.

SELERA MALAYA said...

InsyaAllah, kalau tak der aral, mesti punyer datang. demi Erni mesti punnyer sampai ;)

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

wah terharu mendengar...tp umah aku beasa je...wat yg basic2 je

KEOWN said...

lagikan laut api sanggup ku renangi.. inikan pula rawang hahahha

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

wah..wah..bagus sahabat2ku..insyaallah..sampai waktu kite leh jumpa2...aku bg lepas as pantang dulu :-)

SELERA MALAYA said...

mekacih.. mekacih...

KEOWN said...

ok.. as bila nak bersalin.... sempat ke nak potong tali riben umah erni nanti...

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

hahaha..confirm dia lepas pantang blh potong reben umah ko ngan aku keown...cam as dah tau due nak bersalin...kite ni aje yg x tau due dtg kunci....sabarrrrr