Wednesday, November 19, 2008

web site baru 3dbp9798

wah br bertenang skt aku nak surf internet anakku Aiman tido awal mlm ni..biasanya laptop ni jd tmpt dorang jer main games.waktu tido dorang lak selagi aku x tido selagi tu le dorang berjaga..cuma ari ni penat kot psl berjalan ikut opah ngan tok ayah dia gi shopping kompleks br bukak. tp Afiq dah lena kejap tp skrg dah bangun dan sedang mengacau nenek dia wat karipap kat dapur....jap mak nnt Ani(ha ni nama aku antara family) handle afiq
hari ni dpt msg br x-coursemate aku psl pembukaan web site batch kiteorg...tu yg menambah rajin aku nak tgk internet. tahniah wat kengkawan yg gigih membuat laman borak kelas kite...aku doakan web site kite akan terus happening dan x terkubur cam dulu...iyela dulu ramai yg bz ngan keja...skrg ni aku tgk kite semua dah byk yg stabil...so sure byk masa mengupdate info kat web iye tak. mcm aku le...rasa semua topik aku nak post memandangkan tgh free giler ni kan...hahahaa tp kang org kata giler kuasa lak....
anyway thanx le psl jdkan aku moderator web...aku sedar aku mmg 'rajin' pun hahahaha.....x de keja betul aku kan....
emm oklah...aku nak tgk apa anakku wat ngacau Opah dia tu

No comments: