Thursday, November 13, 2008

hampir seminggu di kg..dan dah masuk 3 minggu aku bercuti...sejak 3-4 ari lepas tambah 1 lg penyakit aku gusi aku bengkak...mcm nak tumbuh geraham bongsu...rasa cam demam jer menanggung sakit gigi ni berdenyut2.nak gi klinik pun x leh pasal kaki ni..last2 x tahan makan ubat tahan sakit. sblum2 naik bengkak aku perasan kelenjar kat tekak dan dah agak akan ada sakit..rupanya gusiku bengkak. sakit nak mengunyah dan menelan dan selera mkn pun x de.

cerita psl anak2ku pulak...alhamdulillah kurang nyakat sesama sendiri..jd kurang le penin kepala aku...dah besar anak2ku dan byk blh buat urusan sendiri bagi mamanya berehat. lg pulak ramai di rumah jd byklah aktivitinya. Afiq sejak raya hari tu smpai skrg nak tido ngan tok ayahnya sj..jd aku tidolah ngan Aiman. walau sulung tp Aiman ni lg manja ngalah adiknya.Namun gitu sifat abg mmg ada coz lebih ngalah ngan adiknya. anak2 masing2 ada kerektor sendiri dan aku gembira ngan kerenah anak2ku...buat abg di KL kami disini mmg rindu sgt walau hari2 call tp x sama...

No comments: