Friday, November 28, 2008

ari ni

sunyi dan boring lak bila balik umah dok sorang2 time opis hour bila abg gi kerja dan anak2 ke nursery. selain rutin tgk tv aku gigih praktis jenjalan. hui sakit wooo... x berani lg nak pijak tanpa bantuan tongkat. tambah pulak psikologi x berapa confident rasa cam x baik lg jer kaki ni. rasa kalo berjalan kaki patah balik jer...time jumpa doc. 25/11 x-ray kesan crack masih ada tp dah ok banding dulu dan simen kaki dibuka..kaki bengkak lg...dan sakit..doc. kata akan ambik masa 2-3 bln bengkak akan surut..begitu gak sakit kaki ni.namun dia bg cuti smpai 5/12 ni bila tgk aku cam nak gi opis segera..segera...
Gee call tanya camna keadaan aku..dan aku tanya pengalamn dia (jangkit ngan dia ni patah kaki).dia dpt cuti lama dan ada sesi terapi dan dan dpt cara2 nak cepat recover mcm letak ais ke.emm itula maybe bergantung pd doc. gak psl doc. aku ni sempoi jer...x byk info dia bg...kena pandai2 sendiri...x perlah maybe x serius sgt sakit aku kot....aku juz letak ais kat area bengkak 2.
satu perkara yg aku fobia bila aku naik keja ni...
cuti dah nak abis...
jalan pun x stabil lg...nak pi keja
nak bawak keta lak tu (mujur gak kaki kiri ngan keta auto)..tp seriau gak aaa
sengsorang..ngan jem..
parking sure tmpt aku jatuh ari tu...

ish..ish....

tgkla...kalo camni lg...gi check doc. lg lah..namun aku akan usahakan aku segera baik..insyaallah

No comments: