Tuesday, January 13, 2009

Tadika

Sejak minggu lepas aku bz mencari tadika utk anak2ku bersekolah-Aqil Aiman (5thn) dan Afiq Akmal (4 thn). Mmg sepatutnya akhir thn lalu aku wat urusan ni psl sepatutnya start Jan 09 dah mula kelas. Tapi planning terpaksa ditangguh.
Semua psl umah...cadangan umah siap awal thn ni (tgk ari tu rumah mmg dah siap tp katadeveloper..ada la kelulusan yg perlu diurus..jd masih tertgu2 ni...katanya akhir bln ni..emmmmmm moga2 betul)

.....Sebenarnya semua perancangan thn 2009 adalah berkait rapat ngan perpindahan kami.. Salah satunya persekolahan anak2ku. Skrg dok cheras...kalo dah register tadika di sini dan byr yuran itu ini (adui..blh tahan gak yek fee tadika skrg) tup2 dpt kunci sebulan dua ni dah kena pindah ke Rawang llak...emm kena byr lg pendaftaran utk kemasukan ke tadika sana (yuran lg)...tu yg mula tu cam buntu dan hold dulu...namun setelah berbincang2 dan pk last2 ambik keputusan cari tadika dekat area opis aku sj..kalo aku pindah umah pun tmpt keja tetap sama.

Bila ditimbang2 ada byk kebaikan anak2ku tadika dekat ngan opis aku, mcm...
-byk masa dpt bsama ngan dorang..dlm perjalanan pegi balik dlm keta...(hehehe mau penin pala kalo dorang bkelahi nnt)
-aku x rushing nak balik...(kalo jln jem giler...maunya OT anak aku)satu lg sian anak2 lama kat nursery..tu yg ari nak balik je
-kalo kena stay back..x de hal dah coz aku leh ambik anak2 bwk gi opis sambung keja balik
-bila anak2 aku dah jumpa awal balik umah dorang byk masa wat aktiviti smpai umah.
emm rasanya ok...
perubahan gak tu pd anak2ku (jumpa kawan br, umi dan mak lang baru-ada ke mak lang kat sana)

skrg ni mmg dorang happy nak sek. alhamdulillah...moga2 apa dirancang akan jd kenyataan

No comments: