Sunday, September 6, 2009

terkini2

Sabtu 5/9 kami gi rumah dlm tgh ari..hati berdebar2 psl nak tgk camna le bentuk grill umah dan dinding umah selepas dicat nnt...dan hari ni pun dah set appointment utk pasang kitchen cabinet..
sesampai di luar rumah, tersenyum gumbira coz design grill ok (pd pandangan mata aku le) dan bila masuk umah...tgk colour dinding ngan matching x antaranya..so far lulus...(mata aku gak le)
cuma yg sakit skt mata aku bila tgk grill blkg..lain patern bunganya..ops daunnya.
pd mata aku yg cerewet ni la kat dapur leh maap lg..tp bila kat grill tingkap bilik2 blkg...jd x kena je aku rasa. ada gak complaint tp dah pasang semuakan so aku sedapkan ati letak day curtain la..aku x nampak lg grill tu nnt.
KC siap dlm kol 5pm..tp top granite x pasang lg...emm KC ni pun ada gak x puas atinya, nak handle build in tp lain, pintu kaler kat dapur patut sama ngan pintu kabinet kat utility tp x sama.kat box microware penyambungan x kemas..tp malas nak pk la..cuma mintak dia elokkan skt yg x kemas sabtu ni.Apapun dah 90% siap keseluruhan reno. umah...alhamdulillah







5 comments:

SELERA MALAYA said...

bergermelapan sungguh rumah ko n...

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

ala As basic je...
nnt bab soft touch aku fail la..susun letak brg ngan bunga2 ke...

KEOWN said...

mana gambar latest yang ada granite?

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

heheeh lupa nak snap...tgu lepas raya la

KEOWN said...

laaaaaaaaaaaaaa lepas rayua ingat nak beraya terus kat umah baru ko.. hehehe