Monday, September 28, 2009

mood raya lg

Salam lebaran kepada kengkawan semua...
Bagaimana ngan raya thn ini?

Raya ni aku ngan family rasa cukup happy coz byk aktiviti raya dan jadual padat skali...paling x sabar tentulah balik johor dan berjumpa mak ayah,adik beradik dan sanak saudara. Jumaat 18/9 lg dah balik Johor...hubby ngantuk2 time drive,aku tukar drive..huhuuu semangat tu...biasa mmg aku zzz je...

Sabtu 19/9 sempat lg gi Angsana coz nak cari baju raya (kena cari kaler coklat..tema kaler family paklong-ayah aku la tu) Anak2 ngan hubby dah beli...'bagus betul' aku time kat KL x nak cari ni esok nak raya br sibuk2 cari...haaa dah last minutekan..ada kaler x de saiz...ada saiz x kaler coklat lak..last2 aku beli yg berkaler2..hahaha

Pagi raya rutin biasa lepas solat raya makan rendang ketupat dan sesi bermaaf2an dan bergambo sakan...thn ni kurang ahli skt coz abg long mmg tiap raya di rumah mertua, Hafiz thn ni rumah mertua juga dan adik bongsu..Shasha x dpt cuti raya ni..jd tgl le family aku, Ayu, mak ayah dan tok yah..

Dlm tgh ari kami bertolak ke Taib Andak,kulai umah Tok Pah..rutin hari raya..begitu gak ngan adik beradik ayah aku...time ni nampak le tema kaler family...family pak Da-maroon dan pak Ngah kaler2.Lewat petang br balik ke umah.

Rabu dan Khamis gi beraya umah sedara...smpai le member dtg pun aku x balik umah lg...so x dpt le jumpa u all Izhar ngan Zimi, Nani dan kengkwn sklh lain aku x jumpa bz le plak raya thn ni.Yati ngan Jun aku sempat jumpa gak..tp x puas daaa borak2.
Selain itu ramai gak sedara dtg beraya di rumah...Pak Chu dr Penang pun mai..

Rutin biasa family wat BBQ, tp still kurang adik ShaSha x balik lg...abg ngan Hafiz dah ada..x per adik ek..thn depan kite raya kumpul semua lg. Ahad mlm lepas marhaban, kami bersiap dan bertolak balik KL dlm kol 11pm...smpai kol 4..hehehe cik abg yg bawak terus..aku dah ckp awal2 aku ngantuk (hehehe x de pun tido cuma mood balik KL malas daaaa)...

No comments: