Tuesday, March 9, 2010

wall sticker




amacam ok x?
skrg ni mood utk umah byk pd idea mencantikkan dinding...dah plan lama lg..tp hold dulu wat yg penting2..skrg ni dah relex2 so blhla pk mcm2 idea mana nak tampal.
1st and 2nd pic. dah start tampal sejak aku cat dinding kaler ijau ngan kuning..wat xperimen dulu..kalo ok then br beli yg lain...
dan terbaru aku start beli wall sticker online, 3 jenis..dan mmg aku rasa puas ati ngan material dan design. pic 3 ngan 4 adalah cth dinding master bdroom aku yg dah bertukar wajah...yes mmg xcited la...(pd aku yg memang minat tambah skt kreativiti dan hasilnya yess..aku suka)..bila tension2..tgk burung bterbangan..(tu kena campur imaginasi tu..rasa cam free..release tension). 2 lg sticker blum tampal coz aku kena tgu tambahan lain lg...x sabo...

No comments: