Monday, January 4, 2010

Hari pertama di tadika baru

Hari ni aku bercuti kerana menghantar anak2ku di tadika baru dekat area office aku gak. Cad. ambik halfday je..psl tadika jekan..tp rupanya cik abg cuti ari ni..so aku pun skali le bercuti. Nampak seronok je anak2 aku kat situ..bila balik tanya pun ok je...so legala. Ptg dlm kol 4.30 ambik anak2 di tadika dan sambung aktiviti petang kami di rumah ngan menanam rumput carpet di tanah seciput kami..hehehe...kecik pun kecik la janji puas ati...ada rumput kih kih kih.

3 comments:

KEOWN said...

heheheh aku punya tanah dah diturap... dengan simen.. hehehehhe dah ta legh bercucuk tanam... tapi sebab depan umah aku tanah kosong.. aku dah tanam nagka dan akan tanam jambu dan mempelam..

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

hehee itula ikut hati mmg nak tanah pokok buahan...yg dah selamat tanam pokok betik blkg umah (x tau la idup ke x)..cad. nak tanam mangga gak tp cadang je la coz x de space

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

depan umah ko best..ada tanah..kiteorg kat luar semua pemaju tar...keciwa