Tuesday, February 3, 2009

1st day

aku lak seakan berdebar anak2ku nak ke tadika ari ni.

Mlm td;
= awal2 dah bgtau esok Aqil ngan Afiq gi sekolah ye...Anak2ku angguk tanda mengerti...
= awal2 dah siapkan mereka dan masuk tido pukul 10...(emm itu kategori awal le..kalo x kol 12/ selagi kiteorg x tido mmg bjaga lg tu)...alhamdulillah ikut kata, golek sana sini, kluar nak minum air le..tp tido gakla dlm kol 11 tu

Pagi ni;
= kena la bgun awal dr biasa...ok sj bangun, mandi dan bersiap dan muka happy je nak ke sek. Lepas bfast kami pun kluar rumah. Abg hantar smpai kereta coz x dpt cuti ari ni...so aku sj yg menghantar (dan hari2 la..dahnya mmg dekat opis aku)
= sepanjang pjalanan alhamdulillah semua ok...dua2 duduk kat car seat sendiri..Aiman siap tertido lg..dan aku melayan Afiq jer berborak itu ini..
= kol 8am dah smpai tadika (dlm kol 7.30 dr cheras)...lepak dulu dlm keta, Afiq siap nak kluar cepat2 x sabar nak gi tadika. Aku menunggu anak2ku sbntar..tgk keadaan dorang smpai masuk kelas....
= sehingga aku ke opis..tgk ok..dan doakan semua ok dan anak2ku happy ke tadika, tmpt br, kwn2 br, cikgu br
=dan skrg hati masih bdebar2 nak mununggu kol 5.30...nak tgk anak2ku..apa kisahnya...

No comments: