Sunday, December 21, 2008

'burung antu'

tgh mlm td aku jd burung antu dok depan pc smpai kol 3 pagi. agendanya sambil 'bangunkan kgku' kat travian aku chatting ngan member sek. lamaku..mcm2 borak kisah kiteorg kecik2 hahaha byk rupanya citer kiteorg waktu dolu2 x abis2 kalo bcerita. selain tu sambil2 ym ngan team travianku psl hala tuju pskutuan (wakakakaa cam betul jer game ni kan berperang sana le,upgrade kg la,latif army le kadang tu buang masa gak..tp layan le smpai server abis). Sudahnya siang2 ari ngantuk...
Nasib siang aku lepak umah je ngan anak2 smbil kemas umah, abg gi keja. ...mlm br kiteorg kluar makan seafood di Kajang. Plan nak gi area sate kajang tu tp kluar pun kol 10 mlm (lambat psl layan tgk tv plawanan badminton semi final), mmg penuh le tmpt tu tp kedai seafood yg kami pegi ni pun sedap sgt. Afiq ngan Aiman seronok betul makan lepak kekenyangan dorang. Sampai umah kul 12 lebih sblum tido sempat lg tgk 'kg'.

6 comments:

SELERA MALAYA said...

ko g makan seafood kat kajang tu kat mana? macam sedap beno bunyinyer ;)

KEOWN said...

entah...

kalau kajang banyak tempat menarik nak makan..

Kat malee pun ok....
Kat umah azlina pin ok... kat Doll Tomyam..

kalau nak sedap lagie makan kat umah aku lah..
hehehe

SELERA MALAYA said...

dol tomyam tak sedap la kheon ( pada hemat aku ler ). nak makan kat umah ko bleh gak tapi agaknyer seminggu awal dah kene order baru sampai :D

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

hehehe..x perasan msg lak
aku pun lupa namanya tp jln dr kajang menghala ke highway grand saga..ada tomyam2...
tpkan kot aku je rasa sedap..kang korang makan x sedap jgn mare hehee

KEOWN said...

doll tomyam aku pun tak berapa suka tapi rata2 kawan aku kata ok..

aku selalu makan kat malee aje..

tapi mgg lalu aku makan kat umabi.. pegh.. abios segala hajat ditunaikan hehhehe

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

doll tomyam tu kat mana..malee lak? umabi ke umbai tu...bgtau le tmpt kat ner leh gak jln2 cari makan