Monday, September 22, 2008

kad raya


hari nikan aku dpt kad raya yg PERTAMA utk thn 2008...
dan rasanya adalah satu2nya kad raya yg di terima...
teringat aku pd iklan berita harian...

zaman dah berubah...dunia dah maju....

emm..mmg betul le kan..mmg zaman dah berubah...kalo dulu kad raya sebagai penganti diri...skrg dah pakai sms aje...mmg mudah dan pantas...taip skali foward pd semua kenalan dlm list phone number....abis citer.....
tpkan dlm zaman teknologi canggih ni kan pd aku le feeling menerima sms ucapan selamat hari raya berbanding kad raya adalah berbeza....
mana x nya....dpt 1 kad raya pun dah happy semacam...inikan pula kalo banyak. namun kena pk sendiri lekan...kalo diri sendiri pun malas nak menghantar kad inikan pula org lain heheehe....
thn ni dpt kad sponsor dr opis 8 keping. seperti thn2 yg sudah dpt le 8 ke 10 ke last2 aku x pos gak pd kenalan...entah le naper yek. cuma thn ni aku berjaya hantar pd 5 org termasuk family di Johor...dah selamat smpai pun pd mereka...hehe 3 keping lg..smpai nak raya ni aku x bg sapa...
pd kengkawan lain tgu le kiriman sms ku di hari raya sbagai penganti diri yek

oh yek nak bgtau ni dlm ramai2 kawan aku(berteka2 gak sapa yg bg)...rupanya ex-bos aku yg kirimkan kad raya ni ...
hui dasyat...apa ke mimpi bos tu...sejak 5 thn aku berenti keja di sana...apa2 pun terima kasih ye bos atas kiriman ini...thn depan kirimlah lg

No comments: